Wednesday, December 9, 2009

Contest Melaram Dengan Handbag


Terma-terma & Syarat-syarat


1) Add blog Fiza di bloglist @ blogroll dan jadilah follower
(semestinya sy mmg follow this cute blog)

2) Upload banner Contest Melaram Dengan Handbag di sidebar dengan link ke entri http://mrsfiza212.blogspot.com/2009/11/melaram-dengan-handbag.html
(done)

3) Buat entry khas untuk contest ni
(ada kat bwh ni)

4) Upload satu gmbr paling bergaya dengan handbag anda
(bergaya kot gmbr tu.. hehe)

5) Dalam entri itu pastikan anda mention & link ke Fiza
(done)

6) Bila dh siap, ringgalkan link di entri ini, nanti senang Fiza nk view entry korang
(done)

7) 3 pemenang akn dipilih berdasarkan gaya yg menarik
(harap2 de rezeki utk jd salah seorang pemenang ni)

8) Hadiah??? tgh fikir..tunggu ye..
(hope i will get it.. hehe)


Memandangkan baru sebulan berjinak dlm dunia blog ni, so ni adalah contest pertama yg aku sertai.. nak juga cuba nasib.. menang kalah adat pertandingan.. yg penting mencuba..

Contest ni anjuran Kak FIZA sempena menyambut hr jadinya pd 2/12/2009.. Happy Birthday Kak FIZA!!

Gambar yg akan aku pertaruhkan utk contest ni adalah


Gambar ni diambil time tgh shopping handbag utk dibuat hantaran tunang aku.. time ni kat Jusco Cheras Selatan.. mmg tgh buat sale handbag.. time ni tgh pening nak pilih mana 1 handbag yg sesuai.. lg terserlah hanbag2 yg dijual tu dr handbag yg aku pakai tu kan?

Handbag yg aku tgh pakai time tu merupakan handbag pertama yg aku beli dgn menggunakan duit gaji aku.. sebelum ni beli handbag guna duit PTPTN & duit org2 tersayang je.. handbag tu kira aset hasil penat lelah aku bekerja la.. hehe


Sebagai perempuan, handbag mmg merupakan aksesori yg pntg.. sbb mcm biasalah, segala macam barang kita nak bwk kan.. dgn make-up la, handphone la, kunci la, purse & mcm2 lg la.. kalau yg dh de anak lak, handbag tu selalunya besar ckit, utk sumbat segala khazanah dia & anak mcm botol susu, tuala kecil & mainan pun kdg2 de yg sumbat dlm handbag.. kalau students lak, diaorg suka bwk beg yg leh sumbat buku2 & nota2..

X dinafikan yg de sesetengah perempuan yg sukakan handbag berjenama.. semua tu terpulang pd kemampuan & citarasa perempuan tu sendiri.. ada juga handbag yg x de jenama sgt tp bila kita pandai matchkan dgn baju, nmpak mcm handbag tu bergaya & up to date..

Handbag skrg ni dh de mcm2 wrna.. sebabnya kebanyakkan perempuan suka matchkan handbag dengan baju, tudung or kasut yg diaorg pakai.. kalau peminat sesuatu wrna lak, diaorg akn make sure yg koleksi handbag diaorg byk wrna yg diaorg suka.. Kalau jenis yg simple, maybe diaorg suka handbag wrna hitam sbb senang nak match dgn semua wrna..

Walau apapun jenis, wrna, saiz & kualiti handbag tu, yg penting kita kena make sure keselamatan kita bila pakai handbag tu.. sbb skrg byk jugak terjadi kes ragut.. so, make sure kita selalu berjaga2 dlm hal nie.. melaram, melaram gak, keselamatan perlu dijaga ok..

So, aku harap Kak FIZA akn terima penyertaan aku ni.. harapan nak menang semestinya ada.. tp if xde rezeki, boleh cuba lagi utk contest yg lain.. sekurang2nya, aku support contest yg dianjurkan oleh blogger2 ni.. membuktikan yg aku sentiasa nak dekat dgn semua blogger2 di luar tu..

5 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..