Wednesday, December 30, 2009

Smile!!

Smlm kan aku de bgtau yg aku xde mood sgt kan? dan smlm gak aku brjanji xmau bad mood lg.. so mood aku utk hari ni adalah

-
-
-
-
-
-

Bangun je pg td mulakan hr dengan penuh senyuman.. call cik adiey sambil luahkan kata2 romantis.. huhu.. morning call yg makin membuatkan aku smkn bhgia & bersemangat..

Sampai office, officemate Balqish belanja bfast, nasi lemak.. even dh 2 mggu x sentuh nasi, tp memandangkan org dh blnja, so utk x kecilkan hati dia, aku mkn la.. kata org "rezeki jgn ditolak,musuh jgn dicari"..

Semalam be4 balik kerja, sempat gak aku list down semua azam utk thn 2010.. insyaAllah aku akan berusaha utk capai semua azam tu.. azam thn ni Alhamdulillah hampir sempurna.. cuma 1 jer azam aku yg x kesampaian utk thn ni.. hope thn depan semuanya akn tercapai..

3 comments:

  1. senyum2 k..jgn mara2..nti ilang seri..ngeh2..

    ReplyDelete
  2. semoga semua azam 2010 akan termakbul..insyaAllah...
    wish u all d best!

    ReplyDelete
  3. N : zana dr pg mmg dok senyum jer ni.. tq for ur support dear..

    kak nik : insyaAllah.. tq ye..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..