Thursday, April 15, 2010

KaD KaHWiN DoNe By aBaH & MaK


Hari ni rasa nak balik kampung jer.. sbbnya dapat call dr abah yg bgtau tentang kad kahwin aku & cik adiey..tgklah tajuk entry tu.. nmpk sgt yg abah & mak bertungkus lumus buat kad kahwin aku..

Abah & mak call dr kedai kad kahwin tadi.. dia kata semua kad kahwin dah siap ditempah.. vendor kad kahwin tu suruh dtg lg esok utk check if ada kesalahan.. so, esok abah & mak akan gie kedai tu semula utk check if ada kesalahan dalam kad kahwin tu..

Hari Sabtu ni abah & mak akan dtg kat LoVeLyHoMe.. abh akan bwk kad kahwin tu utk aku & cik adiey check again if ada kesalahan yg abah & mak terlepas pandang..

If semuanya ok, Isnin ni dah boleh terus confirm utk printing.. aku betul2 percaya yg abah & mak boleh uruskan kad kahwin ni.. lgpun ni kad kahwin terakhir yg abh & mak akn uruskan.. lps ni abh & mak xyah fikir lg utk persiapan kahwin sbb semua anak abah & mak dah kahwin.. hehehehe

Balik kampung next month, aku & cik adiey akn uruskan utk banner jer.. abah kata kos utk banner dah settle gak.. tinggal nak tunggu design aku & cik adiey jer.. wah, cepatnya abah & mak bertindak!! sayang abah & mak!!!!!!!!!!

So aku harap agar proses kad kahwin aku ni berjalan lancar dan seperti yg kitaorg harapkan..

6 comments:

  1. kad kawen aku nanti, aku urus sendiri je. Aku print Sendiri.. Design sendiri... haha... Kesiankan? Dah keje aku...

    ReplyDelete
  2. wahh kompom x sabo nk kawin kn...heeeee untung la parents leh uruskn....ai dl sume kne wat sndri...tp xpe...puasati u....hekhek

    ReplyDelete
  3. mrs.ecam, zana percaya abah boleh buat yg terbaik sbb tu zana serah jer kat abah..

    even x dpt rasa mcmne suasana nak buat kad tu, tp zana still puas hati..

    ReplyDelete
  4. N, jom yunk.. tp msti dpt kad N dulu sbb majlis N awal dr majlis zana..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..