Friday, April 9, 2010

WeeKenD YanG SuPeR DuPeR BZ


Kejap jer dah hari Jumaat.. cepat betul masa berlalu.. this week aku mmg penat.. banyak keje nak dibuat.. balik umh xdapat nak berehat sgt sbb kena study utk esok.. aku akn cuba buat yg terbaik.. if ada rezeki aku, Alhamdulillah.. if xde rezeki, cuba lagi la hujung thn nnti..

Petang ni aku akn blk kampung dgn cik adiey.. semuanya berkaiatan preparation utk LoVeLyDaY.. jadual cukup padat hujung mggu ni..

Malam ni sampai kampung msti around pkl 8.. sampai2 msti nak gosip2 & bincang2 dgn mak abah.. maklumlah dh sebulan x blk.. then msti nak study ckit lg utk exam pg esok..

Esok, pagi2 lagi dah kena gerak utk gie exam.. as usual, msti mak & abah hantar.. exam dr pagi sampai ptg..

Malam esok, nak gie butik andaman utk pilih baju & pelamin.. butik andaman ni yg akan handle utk majlis LoVeLyDaY kat umh cik adiey.. butik andaman ni sebenarnya butik andaman yg sama time aku tunang hr tu.. so memandangkan dah mmg kenal, dia x kisah aku & cik adiey nak dtg bincang kat butik dia wktu mlm..

Ahad lg super duber bz.. pagi2 nak kena gie umh cik adiey.. ye lah, xkan dah blk kg sekali tp x gie umh dia kan? nnti apa lak kata mak dia kan..

Tengahari ahad tu lak, nak gie tempah kad kahwin.. tempah utk both majlis terus.. utk majlis kat umh aku & utk majlis kat umh cik adiey.. malumlah, kitaorg jarang blk, so sekali blk msti nak buat semuanya sekaligus..

Lepas tu, terus nak gie furniture shop.. kitaorg nak beli set bilik tidur pengantin utk LoVeLyDaY umh cik adiey.. yg umh aku xbeli since baru jer beli utk tunang hari tu.. jimat.. lgpun baru jer beli 2 bln lps..

Lepas tu, aku & cik adiey dah ada temujanji kat butik tailor yg akn jahit baju nikah kitaorg.. mlm td aku & cik adiey dh bincang utk design baju nikah aku.. biasa2 jer since aku bukanlah artis.. hehehe..

Petang tu lak, nak gie bincang dgn Wawa since aku ada nak tempah cupcakes dgn dia.. memandangkan time tunang hr tu aku dah tempah cupcakes kat dia & ramai yg puji kata cupcakes tu sedap, so haruslah tempah lg utk LoVeLyDaY..

Then ptg tu jugak, kitaorg terpaksa bergegas utk gie butik andaman lg 1.. butik andaman ni lah yg akan handle majlis LoVeLyDaY kat umh aku.. since aku request mcm2 kat dia, so haruslah bincang dgn lebih mendalam & makan masa yg lama dgn dia..

Malam ahad lak, kitaorg akan gerak blk ke Putrajaya since Isnin dah keje.. kalau nak diikutkan mmg penat.. tp nak buat mcmne, dah kitaorg ddk jauh dgn family.. so preparation just boleh buat hujung mggu & time kitaorg blk kampung jer..

Hope semuanya berjalan lancar.. even penat, aku akan pastikan yg semua ni dibuat dgn hati yg gembira.. bila hati gembira, msti xde rasa sakit hati, penat or mengeluh..

Doakan agar aku dapat jawab esok dgn tenang ye.. doakan jugak agar segala yg akan aku & cik adiey rancangkan hujung mggu ni berjalan lancar..

Selamat berhujung minggu to all my dear LoVeLy ReaDeRs..

3 comments:

  1. ye betul..kene buat dengan hati gembira..kelam kbt pun takpe..kene pk +ve je=)

    ReplyDelete
  2. memang padat...apa pun semoga selesai semua urusan :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..