Wednesday, June 30, 2010

KaD KaHWiN SuDaH DiPoS!!!


Minggu ni aku mmg bz dgn kad kahwin..

Last week msg kwn2 mntk alamat.. Alhamdulillah semuanya dh reply msg tu.. ada yg msg kat fb, ada yg msg kat hp & ada gak buat phone call..

Start last week dh print nama & alamat kwn2.. time ni mmg sgt teruja.. esp bila semua kata "CONGRATS ZANA".. bahagianya rasa.. msti ex B2B pernah rasa semua ni kan??

So smlm kirim cik adiey setem.. sbbnya office dia dekat dgn pjbt pos.. mlm td tampal setem pd sampul kad kahwin..




Sepanjang operasi menampal tu, hati ni rasa berdebar.. mcm x caye pun ada yg aku bakal menghantar kad kahwin aku sendiri kat kwn2..

Total 145 pcs kad kahwin utk diposkan.. balance bg by hand jer.. esp member sekolah dulu sbb rumah family masing2 dekat so hntr trs ke rumah family diaorg..

Member office aku akn bg be4 weekend ni.. kena bg kat big boss dulu, but nk bg kena tgk masa.. skrg ni big boss manjang bz jer.. tp ikut mana pun, kena bg dia dulu baru boleh bg kad kahwin tu pd yg lain..

Member2 yg prnh bg kad kahwin tu, aku mmg x mntk alamat diaorg.. aku just rujuk kad kahwin yg pernah diaorg bg dulu..

Ada juga ye rupanya blogger yg sudi bg alamat kat fb aku.. ingatkan xde blogger yg sudi dtg mjlis aku nnti.. hehehe.. really appreciate it & x sabar nk jumpa member blogger tersebut..

Dh bape kali tgk album blogger ni sbb nk kasi cam muka dia.. xdelah time dia dtg mjlis kahwin aku nnti aku x kenal dia kan.. even first time jumpa, mestilah aku cuba layan dia sehabis baik kan..

Pagi td dh bg kad kahwin kad cik adiey.. tghr td cik adiey msg bgtau yg dia dh pos kad kahwin tu.. aku harap kad kahwin tu akan sampai ke tgn kwn2 aku dgn selamat..

So skrg ni dh masuk fasa terpenting.. harap2 semuanya berjalan lancar seperti yg aku, cik adiey & keluarga harapkan..

2 comments:

  1. i.A..smoga semuanyaa bjalan lncar..xde aral..N & za cuba dtg weddg zana...

    ReplyDelete
  2. N, jemputlah dtg ke n9 ye..

    sesekali jln dgn husband ke n9 best gak.. leh survey tmpt yg N nak gie honeymoon kat PD tu sekali.. hehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..