Tuesday, June 1, 2010

UpDaTe AkTiViTi HuJunG MinGGu


Berhabuk & berdebu dah blog aku ni.. mana xnya, dh 5 hr xde entry baru..

Tapi nak buat mcmne kan, bz yg melampau kat office.. so mmg xsempat nak update..

Last week aku & cik adiey blk kg.. Alhamdulillah blk kali ni dgn "sesuatu yg baru"..

Jumaat tu abh, mak, aku & cik adiey gie kenduri arwah abg ipar aku.. genap setahun pemergiannya.. rasanya mcm baru jer lagi.. apapun, Al-Fatihah utk arwah abg iparku..

Balik kenduri cik adiey gie solat jumaat dgn abh.. aku operasi membuta.. hehehehe.. ngantuk sbb mlm sblm tu sampai kg lewat ckit..

Lepas cik adiey blk solat jumaat, terus gie umh bkl mertua.. ada hal yang perlu dibincangkan.. bakal mak mertua rupanya dh beli mcm2 utk majlis sambut menantu..

Memang happy la bila bakal mak mertua keluar semua brg kelengkapan utk majlis.. makin ecxited.. syukur Alhamdulillah segalanya berjalan lancar..

Sabtu mmg x ke mana.. since cik adiey nak uruskan persiapan kat rumah dia.. aku lak follow abh & mak gie kenduri kahwin.. wrna tema utk 2,2 majlis kahwin tu sama dgn wrna tema LoVeLyDaY aku nnti.. so dpt la idea ckit2..

Ahad pg gie ambik kad kahwin.. ada kisah best disebalik kad ni.. next entry la aku citer kot.. tunggu k..

So kiranya balik kg ni just utk luangkan masa bersama family.. xde buat persiapan sgt pun.. maybe blk lg sekali akn buat persiapan dgn lebih rancak .. chaiyok2 zana!!

4 comments:

  1. wah, zana dah amek kad kawin. bestnye! kita baru nak pegi amek jumaat neh sebab sabtu tutup. hee ;p

    ReplyDelete
  2. N, insyaAllah ada rezeki & masa terluang zana sampai k..

    ReplyDelete
  3. thalha, xpe dear.. nnti u pun akan rasa best bila dpt kad kahwin tu..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..