Friday, July 9, 2010

HaNTaRaN & DoorGifT DoNe!!


Alhamdulillah.. td dpt call from my sister bgtau yg hantaran dh siap.. tq so much kak im!!

Akk aku ni lah yg bertungkus lumus menyiapkan hantaran utk LoVeLyDaY nnti.. aku mmg x pandai sgt nak gubah2 hntrn ni.. so bg pada yg lebih kreatif.. hehehe..

Hantaran from cik adiey, theme pink + white.. bunga beli kat kedai bunga Fah Lean Balakong & Nona Florist.. tray lak beli dekat Basket Lab Creative.. hntrn from cik adiey pun kak im yg tlg buatkan sbb dia terlebih rajin.. hehehe..

Hantaran utk cik adiey, theme purple + white.. bunga beli kat SSF dgn ditemani bakal pengapit.. tray lak sewa dekat Izainaz Creative & Deco House..

Xtgk lagi rupa hantaran yg dah siap digubah tu.. aku suruh akk aku mms but dia kata xnak.. biar aku tgk depan mata sendiri.. xkisah la.. asalkan siap.. aku x nak demand2 sgt.. org dh tolong nak buatkan pun dh untung sgt..

Untuk doorgift pun dh settle.. beli paper bag dekat Basket Lab Creative.. aku beli wrna purple & cik adiey beli wrna biru.. harga?? sgt berpatutan & berbaloi..

Dalam paper bag, ada bunga telur & cenderamata yg kitaorg beli kat Nona Florist cawangan Bahau.. then tempah cupcake dekat kwn sekolah aku dulu.. harga?? terlebih berpatutan.. maybe sbb kawan & dia buat perniagaan kat kg so hrga pun x mcm cupcake kat KL..

So, setakat ni semua big things dah settle.. cuma hiasan bilik tidur lum start.. blk mggu depan trs nak buat.. konsep?? ringkas.. sbb bilik x berapa luas so kena buat ringkas supaya xnmpk serabut..

Hope semuanya berjalan dgn lancar.. kalau ikut perkiraan aku, 14 hr lagi.. mmg sgt berdebar.. kat FB lak, cousin dh start bg link lagu 'SELAMAT PENGANTIN BARU'.. so bertambah nebessssssss..


10 comments:

  1. wahh..org tu dh stat berdebar dh..

    hehe..

    relek2, jgn nebes sgt..

    ReplyDelete
  2. wah..dah dekat tu..counting2..hehe..best hantaran dah siap..sy yg lg 8 hr ni x wat lg hantarannya..=)

    ReplyDelete
  3. kak nik, sgt nebes la skrg ni.. duduk pun serba x kena.. otak fikir persiapan jer.. risau!

    ReplyDelete
  4. ally, zana x guna fresh flower, so leh la gubah awal.. x mampu la nak guna fresh flower.. hehehe..

    jom counting sama2..

    ReplyDelete
  5. wow. buat sendiri hantaran. sangat kreatif tuh. saya je tak kreatip. suh bridal buat sekali. hee. good luck ek. sesama la kite nebes. hee ;p

    ReplyDelete
  6. yeahh..byk da setel..da mule debar..xpe..bilik sap2 soi jekk..

    ReplyDelete
  7. da start berdebar kan...
    mesti x sabar kan...
    good persiapan awak..:-)

    ReplyDelete
  8. thalha, zana x kreatif pun.. buat sama2 dgn akk.. mybe lbh puas hati even hasilnya biasa2 jer.. hehehe

    ReplyDelete
  9. N, mmg debar la yunk.. bilik tu simple jer.. xmcm bilik u yg mmg meletop tu.. cantik!

    ReplyDelete
  10. gee, berdebar la dear.. msti u delu pun mcm ni kan..

    persiapan biasa2 jer..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..