Tuesday, May 3, 2011

200 Bertuah!!!


Terima kasih Liya sebab sudi jadi follower yag ke 200 utk blog ni..

Alhamdulillah sebab masih ada yg sudi baca & singgah blog picisan macam aku ni.. aku hargai sangat2 semua comments, followers & silent readers kat blog aku.. even baru 200 followers tapi aku rasa happy sangat..

Macam yg aku janjikan dapat entri "menanti 200 follower", insyaAllah akan ada sesuatu untuk Liya.. tunggu tuan punya badan dapat sesuatu tu dulu baru aku bagitau kat blog ni yer..


Thanks Liya sebab sudi jadi follower yg ke 200 untuk blog Zana!! really appreciate it.. keep in touch dear..


Keed blogging guys!!


p/s: PC still rosak.. nak blogwalking pun belum berapa nak sempat.. hope ada kesempatan utk blogwalking, tinggalkan comment kat blog korang & reply semua comment korang..


17 comments:

  1. kalau aku unfollow and follow balik, sure aku yg ke 200 kan? hehehe

    ReplyDelete
  2. WAHH DAH JUMPA YANG DICARI HEHEH TAHNIAH!

    ReplyDelete
  3. alaaaaa..tak sempat nak jadi yg ke 200 laaa..haishhh!

    ReplyDelete
  4. wah..tahniah LIYA....;-)

    sekarang dah 201 kan followers....;-)

    ReplyDelete
  5. wah tahniah2...200 tu jumlah yg besar tau..

    ReplyDelete
  6. etiey, yg dicari telah ku temui.. hihi

    ReplyDelete
  7. aqmalazmi, xpe2.. yg pntg keep blogging k..

    ReplyDelete
  8. honeybunny, tq so much my dear..

    ReplyDelete
  9. zoey zau yah, thanks dear.. tapi blog zana x rajin update so 200 tu mmg zana happy la kan..

    ReplyDelete
  10. bila ku kata cinta, nanti u pun akan dapat merasa dear..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..