Monday, December 5, 2011

Jam Tangan Masuk Workshop!


Hari tu aku ke kedai jam untuk repair jam tangan.. jam tangan tu hadiah birthday aku 2 tahun lepas.. hantar ke kedai sebab ada beberapa batu kristal kat tepi jam tu yang dah hilang.. betapa ganasnya aku pakai sampaikan tercabut2 batu kristal tu.. huhuhu.. 

Pekerja jam tu kira berapa batu kristal yang tercabut.. rupanya ada 10 batu kristal yang tercabut.. "ganas!!" tu jer perkataan yang keluar dari mulut encik adiey.. mencik ah!!! tanya pekerja tu harga 1 batu kristal tu berapa.. dia jawab 'RM5 untuk 1 batu kristal'.. peeerrrggghhhh, nasib baik 10 batu kristal jer yang hilang, kalau 20 yang hilang kiranya macam dah nak suku harga daripada harga sebenar jam tu.. 

Kesimpulannya, lepas ni jagalah jam tangan anda dengan lebih berhati2.. jangan ganas sangat yer.. baik simpan duit repair jam tu untuk beli jam yang lain.. huhuhuhu
Photobucket

16 comments:

  1. akak dah keje..boleh la repear :v

    ReplyDelete
  2. honestly ai if jam rosak selalu beli baru...ada jam dapat masa anniversary then btry dah mati ai simpan jer....hahaha habit yg pelik khen

    ReplyDelete
  3. comel je jam tu... blink-blink ☺

    ReplyDelete
  4. heheee
    kebetulan kes sama
    Jam gak=))
    pg tadi lak jam anie abes betri....

    ReplyDelete
  5. hadiah yg cukup sentimental value tu...

    ReplyDelete
  6. ku pun tak repair lagi jam tgnku..hukhukhuk...

    ReplyDelete
  7. bleh gi bubuh ek kristal yg ilang tu...akak ade jam yg ade batu tu..pastu dah tercabut..so segan la nak pakai..sebab kristal dah rompong...
    waaaa....x sabar nak balik umah...nak cari jam tu...
    thanks zana bgtau sal kristal tu

    ReplyDelete
  8. aku tak pernah repair jam... rosak pun aku malas repair... sbb jam aku murah2 je

    ReplyDelete
  9. nasiblah kat habib jewels xjual jam.. hahahhaa.. naya !

    ReplyDelete
  10. huhuuhuhu.. cane leh cabut kak..

    ReplyDelete
  11. ganas tul zana ne..banyak tercabut(jng marah..he..he)...nasib baik boleh baiki...apa -apa pun tetap sayang barang yg hubby bagikan.zana...

    ReplyDelete
  12. kalau nak beli jam lain, lain pulak feel dia.. sebab jam ni kan hadiah.. selagi boleh di repair, pakai jeeee.. lainlah dah rosak then tak boleh repair. barulah mintak yg lain! hehe

    ReplyDelete
  13. Salam sis..boleh saya tahu, sis repair di kedai jam mane yea..untuk tampal balik batu-batu kristal.

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum boleh tak saya tahu dimana boleh repair batu crystal yang jatuh ni ....

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..