Wednesday, February 22, 2012

Pemenang Adiey Adieyza Birthday GiveAway

Maaf lambat untuk umumkan pemenang untuk Adiey Adieyza Birthday GiveAway.. bukan sajer2 nak lewatkan tapi keadaan betul2 x mengizinkan..




Entry kali ni aku akan umumkan pemenang utama yang bakal mendapat header hasil tangan Nurul Chumel.. next entry, ada pesanan & ucapan dari encik adiey buat semua peserta yang sudi join GA tu.. tunggu k next entry tu..
 
 
Now, aku akan umumkan pemenang utama GA tersebut.. pemenang GA tersebut ialah
 
-
-
-
-
-
-
 
 
Cik Fadh @ Celoteh Cik Fadh.Blogspot!!
 




Encik adiey pilih Cik Fadh sebagai pemenang sebab melalui entry D'Aura Spa Seri Kembangan yang aku buat tu, telah membuatkan Cik Fadh berazam untuk mempraktikan perhubungan yang romantis setelah berkahwin dengan bakal suaminya kelak.. kiranya, melalui entry tu Cik Fadh dah mulakan niat yang baik untuk menempuhi alam perkahwinan yang romantis dan penuh kemesraan!
 
 
Encik adiey kata, bukan senang nak buatkan orang lain cuba amalkan apa yang kita buat melalui penulisan di blog.. tapi melalui blog & entry yang aku buat tu dah membuatkan seorang gadis berazam untuk amalkan perhubungan yang romantis bersama suami bila dah kahwin nanti..
 
So, Cik Fadh, sila emelkan details ke alamat emel akk, adieyza_1110@yahoo.com atau msg FB akak yer.. nanti kita akan bincang tentang hadiah header tu.. bila kita dah bincang, kita boleh la proceed hantar details kepada Nurul untuk dia buatkan header tu..
 
 
Untuk peserta yang pernah bersemuka dengan encik adiey, komen2 dari korang semua membuatkan adiey tersipu-sipu malu ok!! * sebenarnya encik adiey perasan sebab korang puji dia lebih2.. hahhahaha.. 
 
Jawapan korang memang best, tapi encik adiey kata dia nak cari pemenang yang dapat luahkan komen yang natural & berdasarkan entry tu semata2 tanpa bersandarkan pada pengalaman berjumpa dia secara peribadi.. lagipun dia kata takut jadi pilih kasih if salah sorang daripada korang menang.. hihihi..
 
 
Tapi, jangan risau sebab semua peserta GA ni dapat hadiah ok!!!!
 
 
Encik adiey juga bermurah hati nak sumbangkan lagi hadiah untuk semua peserta GA.. encik adiey suruh aku tempah apa2 yang boleh korang letak kat blog.. jadi aku survey2 sesuatu yang boleh korang letakkan kat blog korang..
 
So pada semua nama2 peserta kat bawah ni, sila baca details tentang proses untuk dapatkan hadiah ni yer..
 
1) azelyusoff
 
2) Cik Rose Cute
 
3) ♥♥azatiesayang ♥♥
 
4)NOOR FATIN
 
5) dr-ira
 
6)  PUANSTOBERI
 
7) eyza
 
8) ::EIDA::
 
9) yannie bunny
 
Istimewa untuk semua peserta (melainkan pemenang utama), korang semua layak menerima hadiah 'Image Signature' hasil sentuhan blogger cute, Miraa Hussin @ miraahussin.blogspot..
 
 



 
 
Ni contoh Image Signature yang bakal korang terima.. so, sekarang ni korang perlu baca entry tentang Image Signature (post) ni then bagi details sepert yang Miraa nak ke alamat emel aku yer..
 
Kalau korang x faham, boleh emel aku, adieyza_1110@yahoo.com atau komen jer kat entry ni k.. komen kat FB pun boleh jer.. nanti aku akan forward kan details yang korang bagi dekat aku pada Miraa then aku akan buat pembayaran pada dia.. lepas dah selesai urusan pembayaran, dia akan buat Image Signature berdasarkan details yang korang bagi.. kalau boleh emel sebelum 1 Mac 2012 untuk memudahkan proses pembayaran dibuat..
 
So, aku nak ucapakan terima kasih pada semua yang sudi join GA ni.. tahniah juga buat semua pemenang GA.. insyaAllah next time aku buat GA lagi yer..
 
 
Nota cinta: seronok tengok encik adiey tersenyum dengan komen dari GA ni..
Photobucket

9 comments:

  1. Waaahh.. TQ Zana & Adiey!! heheheh~~

    ReplyDelete
  2. eh! bestnye menang GA, tahniah pada pemenang, n tuan penganjur, moga murah rezeki Zana..

    ReplyDelete
  3. congrats everybody! kita suma dpt hadiah. tankiu en adiey! hehehe.

    ReplyDelete
  4. Adoi! rugila ritu zwan x join.. btw, tahniah kepada Cik Fadh.. :)

    ReplyDelete
  5. aiyak aiyak aiyakkkk ! cik fadh menang !!! alhmdulillahhh rezeki..
    malu gadis ituewwww kak..hihi..thanx akak n cik adiey..

    nnt pape kiter rojer kt fb je yer..xpown through email kot sbb akak kt opis kene block fb khennnn..hihi (sja bikin panas hakak !)

    neways tahniah pada yg lain jugak;)

    ReplyDelete
  6. cik fadh, congrats!! semoga Allah memakbulkan doa awk utk jadik pasangan suami isteri yg romantik mcm cik zana n encik adiey kita ni bila dh kawen nnt. nk kawen jemput ye ;p hihihi. (gurau je)

    cik zana, anda sudah di tag kt contest ida. hihi.

    http://idreamoflittlebunnies.blogspot.com/2012/02/my-2nd-anniversary-giveaway-by-ieda.html

    ReplyDelete
  7. Ops...da baca entry ni b4 nak gi teambuilding tu ari. Tp tak smpat komen.
    Nama akak pun ada yer. Hihiks.
    Alahai. susah2 je Zana ni.
    Tp kalo akak nak convert adiah lain sama rege tak bleh ke? Hahaha. Oke, mmg mengada2 ni, sbb akak ni tak rajin ler nak buh signature pada gmbo.
    Tp kalo tak bleh pun takpe lah.. Zana pilihkan je mana2, akak terima :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum kak..

    ala! saya baru perasan entry ni.. soriiiiiiiiiiiiii~ bulan 2 saya jarang check blog sbb ada problem :((

    available lagi x hadiah tu? wawawawawa, menyesal xtgkk. saya cari fb akak kat sini, xjumpa, xtau nak pm mcm mana kat fb~ :(

    kalau masih available contact sy kat fb, fatin vavavoom, https://www.facebook.com/noorfatinothman

    kalau x, xpala., saya redha. salah saya sendiri sbb tak check! :)

    ReplyDelete
  9. saya dah hantar detail tau :) kalau xdapat, bagitau eh :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..