Thursday, August 16, 2012

Kad Raya Daripada Blogger, PnStoberi


Hati gembira x terkata bila dapat kad raya dari seorang blogger yang dah aku anggap macam kakak sendiri.. terharu bila dia sudi hantar kad raya kat aku... teruja sebab ni kad raya pertama yang aku dapat tahun ni.. dan mungkinkah ini kad raya yang pertama dan terakhir yang diterima tahun ni?? hihihi..

Untuk Kekda @ PnStoberi, terima kasih sangat2 sebab hantar kad raya untuk zana.. zana hargai sangat2... dah malu sangat dengan Kekda ni sebab masuk ni, dah tahun ke 2 dia hantar kad raya kat aku.. hihihi.. Kekda, tq so much yer...


Bersyukur kerana dipertemukan dengan seorang teman yang mulanya tidak pernah bersua muka, tidak pernah mendengar suara dan tidak pernah mengenali hati budinya, kini menjadi seorang teman yang dianggap seperti kakak sendiri, teman bagi tempat mengadu perasaan bila mana hati dihimpit pilu dan teman yang sentiasa berada di sisi bila mana aku memerlukan.. Syukur Ya Allah..

LUV U SO MUCH KEKDA!
Photobucket

7 comments:

  1. bestnya dapat kad raya dari kekda..

    ReplyDelete
  2. sweet friend.. moga friend forever..Me pun hope antara kalian juga yaa..
    ingin friend dgn semua...walaupun di alam maya @ nyata... berkawan selagi boleh berkawan...

    ReplyDelete
  3. bestnya rasa.......

    salam aidilfitri......

    ReplyDelete
  4. Tak jeles punn.. Ida pun dapat.. hihihihii

    ReplyDelete
  5. Ihiks... nxt year sila hantar ke akak kad raya ada bunyi2 and lampu2 tau.. egegegegee... :D

    Love u too Zana... take care, jgn sedih2 di hari raya ya :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..