Monday, February 18, 2013

Edisi "Bulan Entry Tertunggak"

Hari ni memang semput cikit.. awal ada meeting.. lepas tu cepat2 keluarkan surat atas meja.. reply emel.. sambung buat keje.. semuanya kena buat cepat.. maklumlah, minggu ni keje 2 hari jer.. hehehe..

Aku akan bercuti bermula Rabu ni.. hasrat di hati akan bercuti sampai Isnin minggu depan.. tapi sebab ada meeting yang aku kena pergi, aku batalkan jer cuti aku tu.. harap-harapnya larat la Isnin depan aku nak gie keje.. sebab start daripad Rabu sampai Ahad ni memang banyak tempat aku nak "check in".. maybe akan rasa letih tapi happy tu akan mengatasi segala-galanya.. hehehe..

Serius terlalu banyak entry bertangguh yang aku dah hutang kat blog sendiri.. aku sendiri rasa malu sebab x dapat jadi blogger yang rajin update entry terbaru.. banyak entry yang disajikan dah berminggu dan ada jugak berbulan2 berlalu.. adoiii, apa nak jadilah kan.. nak kata bz sangat x adalah.. huhuhu.. 

So aku dah jadikan bulan March 2013 ni sebagai "bulan entry tertunggak".. *boleh ko letak nama tema macam tu?? hahhaha.. 

Semua entry bulan March adalah stok entry2 yang kejadiannya telah berlalu berminggu dan berbulan2 lamanya... hahahha.. sila jangan bosan membaca cerita2 lama yang mungkin kejadiannya dah hampir luput di ingatan aku ni.. hehehe

Tapi entry baru pun aku buat jugaklah.. so maybe dalam bulan March nanti aku update entry2 baru di pagi hari & entry tertunggak di waktu petang.. nampaklah macam sehari tu terlebih rajin update banyak entry kan?? padahal entry basi! hahaha.. 

Jangan salah faham.. tujuan aku update entry lama tu bukan saja2.. kalau part entry tertunggak berkaitan pergi bercuti tu, ada beberapa emel yang aku dapat tanya tentang tempat yang aku pergi bercuti tu.. so, aku rasa x salah kalau aku kongsikan jer tempat bercuti tu.. walaupun pergi bercuti sehari dua, tapi kenangan tu still ada.. lagi 1, aku nak update sebagai peringatan dan kenangan dalam blog kesayangan ni.. nanti kalau diizinkan Allah aku ada anak, boleh la aku berangan anak aku baca blog aku ni.. hehehe... *jauh dah berangan aku tu..

OK lah.. ada 2 kerja penting nak kena siapkan before bercuti rehat selama 3 hari dan bercuti dihujung minggu selama 2 hari.. kali ni bukan pergi bercuti2 cinta tapi cuti untuk memenuhi masa bersama dengan orang2 tersayang.. 

Kalau aku x sempat buat entry autopublish masa cuti ni, aku update terus jer dari phone.. tu pun kalau sempat.. hehehe.. so kalau x ada entry baru tu, faham2 jer lah yer.. korang lawatlah blog orang lain sepanjang minggu ni.. *ayat macam ada ramai jer baca blog ko zana oiiiii... hehehehe..

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~aDieyZa~

Photobucket

5 comments:

  1. ye la update from phone senang

    ReplyDelete
  2. ok.. selamat bercuti, entry terunggak tu biasalah.. sama jer.. kita pun kategori update cepat hahahhahaa

    ReplyDelete
  3. haa entry event "menembak" semalam mesti bulan April punyer schedule kan....??? hehehehehe

    ReplyDelete
  4. BE pun byk entry tertunggak since thn lps lgi.. anyway selamat bercuti

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..