Sunday, October 19, 2014

Haiwan Yang Menakutkan dan Menggelikan!

Masa kecik-kecik dulu takut dekat katak.. bukan takut sebenarnya tapi lebih kepada geli.. sama jugak macam ular.. nampak dalam TV pun dah takut dan geli, kalau depan2 memang menjeritttttttttt even ular tu dalam sangkar kat zoo tu.. tidakkkkkkkkkkkk......


Orang kata mimpi ular tandanya ada orang nak masuk meminang kan? tapi aku berdoa janganlah aku mimpi ular.. kononnya biarlah tak ada orang masuk meminang asalkan tak mimpi ular.. over sangat tau!

Sampai sekarang sebenarnya tak tau apa kaitan ular dengan orang masuk meminang.. kalau mimpi kumbang ke logik kot..  yer lah, kan ada pepatah, "kumbang bukan seekor, bunga bukan sekuntum".. tu kan pepatah orang bercinta.. ni tetiba kaitkan dengan ular... eeewwwwww! nasib dulu kita tak mimpi ular masa Encik Adiey nak masuk meminang kita.. hahahhaha..

Salam sayang untuk semua :)

~ Zana Adieyza ~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CABARAN 30 HARI BLOGGING


Day 1 - Siapa Saya
Day 2 - Resepi 
Day 3 - Tempat Makan Best 
Day 4 - Tips Kemas Rumah
Day 5 - Apa dalam bag saya
Day 6 - My Love
Day 7 - Apa Yang Saya Baca
Day 8 - Fashion Saya
Day 9 - Selfie
Day 10 - Vision Board
Day 11 - 5 Lagu Cinta Kegemaran
Day 12 - Tips Kecantikan
Day 13 - Petua Orang Lama
Day 14 - Favourite Colour
Day 15 - Blog I Love
Day 16 - Obsession
Day 17 - Travel
Day 18 - My Gadget
Day 19 - Kenangan Zaman Kanak-Kanak
Day 20 - Cikgu Paling Best di Sekolah
Day 21 - Subjek Kegemaran Saya
Day 22 - Kereta Idaman
Day 23 - Binatang Paling Menakutkan


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..