Saturday, October 18, 2014

Kisah Pelajar Terbaik Subjek Pendidikan Islam

Masa sekolah dulu suka subjek Ekonomi Asas dan Bahasa Melayu.. tapi jadi pelajar terbaik SPM untuk subjek Pendidikan Islam.. hihih.. nampak sangat subjek yang suka tu belajar sambil lewa konon dah teror kan? hehehe.. 


Kalau dulu suka sesuatu subjek sebab cikgu.. dapat cikgu yang best, subjek susah pun jadi suka.. dapat cikgu garang dan serius, subjek senang pun boleh jadi stress.. hahaha.. dan aku suka sesuatu subjek tu kalau cikgu tu selalu puji pelajar.. dan dari sekolah sampailah masuk Universiti, aku agak slow dekat sesuatu subjek kalau cikgunya lelaki.. hahahhaa.. rasa macam susah jer nak faham.. hehehe..

tapi sekarang ni lebih suka study subjek tentang "kesihatan dan kejayaan"..

Sejak dah join jadi ahli Shaklee ni cuba tambah ilmu tentang kesihatan.. cuba belajar tentang konsep "mencegah lebih baik dariapda mengubati".. cuba belajar tentang tips2 tampil sihat, cergas dan cerdas sepanjang hari.. belajar jugak cara-cara untuk bagi orang sekeliling lebih positif untuk lebih bahagia dan berjaya..
Salam sayang untuk semua :)

~ Zana Adieyza ~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CABARAN 30 HARI BLOGGING


Day 1 - Siapa Saya
Day 2 - Resepi 
Day 3 - Tempat Makan Best 
Day 4 - Tips Kemas Rumah
Day 5 - Apa dalam bag saya
Day 6 - My Love
Day 7 - Apa Yang Saya Baca
Day 8 - Fashion Saya
Day 9 - Selfie
Day 10 - Vision Board
Day 11 - 5 Lagu Cinta Kegemaran
Day 12 - Tips Kecantikan
Day 13 - Petua Orang Lama
Day 14 - Favourite Colour
Day 15 - Blog I Love
Day 16 - Obsession
Day 17 - Travel
Day 18 - My Gadget
Day 19 - Kenangan Zaman Kanak-Kanak
Day 20 - Cikgu Paling Best di Sekolah
Day 21 - Subjek Kegemaran Saya
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..